Laatste update: 24/11/2024
Dit beleid beschrijft de leverings- en pre-ordervoorwaarden voor producten die worden gekocht op de website van Detay (hierna “de Site”). Het is van toepassing op alle aankopen die via de Site worden gedaan, tenzij anders vermeld.
1. Levering
Leveringsgebied
Momenteel leveren wij enkel in België, Frankrijk, Nederland en Luxemburg. Wij verzenden voorlopig niet naar andere landen. Als u buiten België, Frankrijk, Nederland of Luxemburg woont, kunnen wij uw bestelling helaas niet verzenden.
Levertijden
De geschatte levertijd bedraagt tussen 1 en 4 weken, afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten en de bestemming. Deze termijnen zijn indicatief en kunnen variëren als gevolg van onvoorziene omstandigheden zoals extreem weer of transportvertragingen.
Verzendkosten
De verzendkosten worden berekend tijdens het afrekenen en zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van de bestelling, evenals het afleveradres. Het exacte bedrag aan verzendkosten wordt weergegeven vóór bevestiging van de bestelling.
Vertraging in levering
In geval van een vertraging zullen wij de klant zo snel mogelijk op de hoogte brengen. Indien de vertraging buitensporig is, kan de klant de bestelling annuleren en een volledige terugbetaling van de betreffende producten aanvragen.
2. Pre-order
Wat is een pre-order?
Pre-orders betreffen producten die nog niet op voorraad zijn, maar die vooraf gereserveerd kunnen worden. Pre-orders zijn onderhevig aan de beschikbaarheid van het product op de lancerings- of herbevoorradingsdatum.
Voorwaarden voor pre-orders
Wanneer u een pre-order plaatst, verbindt u zich ertoe een product aan te kopen vóór de officiële release. Het volledige bedrag van de bestelling wordt onmiddellijk bij het plaatsen van de pre-order afgeschreven.
Levertijd voor pre-orders
Pre-orderproducten worden verzonden zodra ze beschikbaar zijn. De levertijd van een pre-order kan langer zijn dan bij een standaardproduct. De geschatte levertijd wordt vermeld op de pre-orderpagina van het product en kan variëren afhankelijk van de leverancier en logistieke omstandigheden.
Annulering van een pre-order
De klant kan een pre-order op elk moment annuleren vóór verzending. Om te annuleren, neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar: contact@detay.be. Als de pre-order al verzonden is, zijn de standaard retour- en terugbetalingsvoorwaarden van toepassing.
Terugbetaling van een pre-order
Indien een pre-orderproduct niet beschikbaar is, brengen wij u onmiddellijk per e-mail op de hoogte en wordt het volledige bedrag terugbetaald.
3. Volgen van de levering
Na verzending van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met de trackinginformatie van uw pakket. U kunt de levering volgen via de website van de transporteur.
4. Problemen met levering
Indien u een probleem ondervindt met de levering (beschadigd product, verloren pakket, enz.), neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via contact@detay.be of via het contactformulier op de Site. Wij zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
5. Aansprakelijkheid
Wij doen ons uiterste best om uw producten in perfecte staat en binnen de aangegeven termijn te leveren. Onze aansprakelijkheid is echter beperkt tot herstel of vervanging van beschadigde producten, of terugbetaling in geval van niet-levering of een niet-uitgevoerde pre-order.